Hostfamily - Reisverslag uit Chowchilla, Verenigde Staten van Alisha Akkerveken - WaarBenJij.nu Hostfamily - Reisverslag uit Chowchilla, Verenigde Staten van Alisha Akkerveken - WaarBenJij.nu

Hostfamily

Blijf op de hoogte en volg Alisha

20 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Chowchilla

ey guys,

I finally arrived at my host family. ze zijn allemaal super lief.
Heb na 3 dagen eindelijk mn koffer gekregen en heb hem meteen uitgepakt. :)
Ik ben al 2 dagen naar school geweest en het is zo anders!!
Het is wel heel leuk allemaal.
Ze denken dat ik een heel stil meisje ben, ha next joke pls.
Maar ja komt omdat ik ook wel stil ben nu.
anyways, toen ik de eerste ochtend wakker werd, opende ik mijn ogen en het eerste wat ik zag was een papegaai in de boom hangen. Ik dacht dat ik spoken zag.
Nu ga ik eventjes mijn homework maken guys.



  • 20 Augustus 2014 - 07:21

    Beppie Van Der Straeten:

    ha lieverd wat leuk zeg een papegaai dat zie je hier niet ,ben blij dat je het zo naar je zin hebt je bent geweldig dank je voor de verjaardag wens liefs en een dikke kus oma beppie

  • 20 Augustus 2014 - 09:31

    Toos En Wil Van Oeffelen:

    Fijn lieverd dat je het zo naar je zin hebt daar natuurlijk moet even wennen maar dat lukt jou wel
    jou kennend ga je een fijne tijd tegemoet vooral met die lieve familie en ga je heel veel nieuwe ervaring
    opdoen daar. een dikke knuffel van opa en oma van Oeffelen



  • 20 Augustus 2014 - 10:54

    Papa:

    Hey kletstante
    heb je al een kabel gevonden :P

  • 19 November 2014 - 12:18

    Leo Opa:

    hai lieve meid.hoe gaat met je .groetjes opa leo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chowchilla

Mijn eerste reis


I'm so confused all the time.

jdb acm

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2014

Hostfamily

14 Augustus 2014

New york

07 Augustus 2014

almost there

12 Juli 2014

Het komt dichterbij

23 Juni 2014

I met him.
Alisha

Hi, I'm one big "I don't know" And I think you should read my blog.

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 1330
Totaal aantal bezoekers 3867

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 30 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: