almost there - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Alisha Akkerveken - WaarBenJij.nu almost there - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Alisha Akkerveken - WaarBenJij.nu

almost there

Door: mijn eigen ikke.

Blijf op de hoogte en volg Alisha

07 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

hi guys,

zoals een aantal van jullie may or may not have heard, ligt Amerika op de loer.
Heb mijn uitpuilende koffer al gepakt en ben klaar om te gaan!

Gister ochtend lag ik lekker in bed te draaien tot pap verschrikkelijk hard binnen kwam stormen. "Alisha, wakker worden." Natuurlijk was mijn response meteen " wat doe je hier?" met een chagrijnige kop draai ik in mijn kussen. Tot papa zei "Je bent geplaatst" Ik had er allemaal nog geen zin in dus ik antwoordde maar " Waarom zo vroeg?" tot mijn brein besefte wat papa zei.
Ik kruip mijn bed uit om er vervolgens achter te komen dat ik de oma van mijn gastgezin dezelfde dag ga ontmoeten. (omdat ze hier op vakantie was.)
Ik heb het niet beter kunnen treffen!!
Ik kom op een prachtige boerderij in California terecht met 7 paarden, 3 honden, een kat, schapen, geiten, kippen, eenden etc.
Verder krijg ik 3 gastzusjes en 1 gastbroer!

Ik vertrek woensdag eindelijk naar New York.

• 07 Augustus 2014 - 23:05

Beppie Van Der Straeten:

we gaan je missen maar ik wens je een hele mooie en fijne tijd dikke kus oma beppie

• 07 Augustus 2014 - 23:07

Sara:

Heeey alisha, wauw wat gaaf... Ik blijf je verslagen zeker lezen, ben erg benieuwd hoe het daar allemaal zal gaan.
    Succes met alle laatste dingen regelen enzo en het afscheid nemen...liefs uit huize van Eck!!!

• 07 Augustus 2014 - 23:18

Rietje:

Lieve Alisha, wat een kans om zoveel te kunnen beleven en te zien. California is heerlijk. Wij wensen je heel veel plezier. Geniet van alle mooie momenten. Groetjes Rietje

• 08 Augustus 2014 - 14:38

Toos Van Oeffelen:

Gefeliciteerd Schat oma en opa vinden het heel fijn dat je eindelijk de bevestiging hebt dat je gaat vertrekken
    naar je gewenste Amerika en ook nog bij een heel fijn gezin en de regio waar je op had gehoopt
    we gaan je heel erg missen maar hopen dat je daar een hele fijne tijd zult hebben.
    een hele dikke knuffel van ons allebei Opa Wil en Oma Toos

• 08 Augustus 2014 - 19:41

Liesbeth:

hee alisha ik wens je een hele goede reis en een fantastische tijd geniet ervan en kom gezond weer terug