I met him. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Alisha Akkerveken - WaarBenJij.nu I met him. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Alisha Akkerveken - WaarBenJij.nu

I met him.

Door: mijn eigen ikke.

Blijf op de hoogte en volg Alisha

23 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo luitjes,

Ik heb besloten om mijn eerste stukje te schrijven.
Ik ben nog niet in Amerika helaas, maar om mijn blog nu al te verwaarlozen, is ook niet zo cool.
Dus, to the point.
Alweer bijna een week geleden, heb ik mijn enige echte hero ontmoet.
jawel hoor, echt waar!
Na 2,5 jaar hem te hebben ge-support werd het eens tijd.
Ik heb Austin Carter Mahone ontmoet. kennen jullie hem?
vast niet. haha. Zoek hem maar eens op. ;)
Het was een geweldige experience en wouldn't mind om het iedere dag over en over te doen.
First of all hadden we een soundcheck, daar zong hij 2 liedjes acoustic en beantwoorde hij een aantal vragen.
Daarna moesten we in de rij gaan staan want toen kwam het moment dat je hem ook werkelijk in zijn hazel green eyes kon kijken.
Het ging zo snel, na 2 minuten stond ik dan eindelijk recht voor zijn neus.
Ik kwam rustig aanlopen, hij keek me aan, lachte en zei op een rustige toon "hey" ik heb natuurlijk hey terug gezegd, ook al stond ik daar als een geshockte ezel. Zou anders wel een beetje lullig zijn he? Toen werd de foto gemaakt, hij zei thank you en in een blink was het alweer over. We hebben een uur gewacht en toen begon het concert. Ik heb mijn ogen uitgekeken.
Ja, als ik Austin in 1 woord zou moeten beschrijven, zou dat 'precious' zijn. Gewoon omdat ie zo speciaal is. I love you Austin.
Okay, nu ga ik jullie niet meer lastig vallen met mijn slijmerige verhaaltjes.

bye bye.

  • 29 Juni 2014 - 12:06

    Rietje:

    Leuk hoor, en je hebt je eerste droom al waargemaakt. Ik zie uit naar je volgende verslag, groetjes tante rietje. Geniet er maar van he.

  • 29 Juni 2014 - 12:06

    Amy:

    Het was zo geweldig ❤️

  • 29 Juni 2014 - 14:52

    Oma:

    zo wat leuk he en ik ga je volgen hoor een dikke kus oma

  • 30 Juni 2014 - 08:47

    Papa:

    Hoi Schatje,

    Dit was dus Alisha in London ipv Alisha in America ;-)

    Ik mijzelf aanmelden voor de mailinglijst om niets te missen van jou.

    Liefs Papa
    Love You!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis


I'm so confused all the time.

jdb acm

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2014

Hostfamily

14 Augustus 2014

New york

07 Augustus 2014

almost there

12 Juli 2014

Het komt dichterbij

23 Juni 2014

I met him.
Alisha

Hi, I'm one big "I don't know" And I think you should read my blog.

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 3868

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 30 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: